diumenge, 17 de març de 2013

SEGUIM DIVIDINT

Quan vosaltres vau néixer, sabieu caminar? I com en vau aprendre? Pregunteu a les vostres famílies... no va ser una tasca fàcil!
Molts vau caure moltes vegades de cul, altres us vau fer algun bony o morat... d'altres ho van fer de seguida  i altres semblava que no arribarien mai a aconseguir-ho...
I què volem dir amb això?
Que la divisió no és fàcil! Com aprendre a caminar!   Però que cal practicar, practicar, practicar i practicar (i saber les taules, clar!) per aprendre-la... que alguns ho trobareu més fàcil que altres, però que tots ho podem aconseguir!
Així que no us desanimeu i endavant!!!
A practicar!!!



6 comentaris:

  1. hola Marta,
    ¡tinc un gran problema!!!! He caminat tansols tres metres i ja "techo de menos"
    perdona pero no se com es diu en catala

    $ $
    z
    ----- mario torres

    ResponElimina
  2. Estimat Mario... saps que a mi em va passar el mateix???
    Ja tinc ganes de saber com us ha anat aquests dies i que m'expliqueu tantes coses!
    Un petonàs

    ResponElimina
  3. Bon dia Marta,

    Avui estic fent molts deures del bloc, he fet 25 divisions i totes correctes. És el primer dia que puc utilitzar l'ordinador des de principi de curs. A partir d'ara em conectaré moltes vegades.

    Xavi

    ResponElimina
  4. Bon dia Marta,

    Avui he fet molts deures, he fet 25 divisions totes correctes. És el primer dia que utilitzo l'ordinador des de principi de curs perquè el tenia averiat. A partir d'ara emconectaré moltes vegades.

    Xavi

    ResponElimina
  5. Molt bé Xavi! Ja queda poquet per tornar!!! Petons

    ResponElimina
  6. Hola Marta, avui després de sopar he jugat al BATTHLSHIP i he guanyat la partida.

    Xavi

    ResponElimina